úterý 5. srpna 2014

Sladký outfit 2x jinak

Hezké úterní odpoledne.

Venku je tak krásně a já už čtvrtý den ležím v posteli s angínou. No skvělé, kdo by nechtěl o prázdninách, že? Dnešní článek je pro mě úkol dne, na který skoro nemám síly. Tak budu stručná a nebudu vás příliš zahrnovat textem. Dnes to bude ve znamení sladké, růžové a puntíkaté.

Na tento top jsem narazila v NewYorkeru. Úplně mě okouzlil a i spousta dalších věcí v obchodě, kolem kterého jsem vždy jen procházela. Na léto jsem si tam vybrala hned několik krátkých topů, (které mě stojí několikadenní pocení se v posteli).


Nepůjde ale jen o top. Jako spodky jsem vystřídala novou sukni z H&M a naprosto dokonalé jeany také z tohoto obchodu. Ulovila jsem je v Palladiu minulý týden za 350,- a splňují všechny mé požadavky: skinny, vyšší pas, trošku retro - ideální, a za tu cenu, ty tam čekaly na mě!

Ke sladkému outfitu jsem ladila i do růžova líčení, což tedy z fotek moc vidět není ale z blogu ho už znáte. Nehty mám potaženy glitrovým lakem od Gabrielly.

(Top-NY, sukně-H&M, kalhoty-H&M, kabelka-C&A, boty-Deichmann, lak na nehty-GS)

Jak se vám líbí prostředí fotek?
Těším se na vaše komentáře a připomínám probíhající soutěž o balíčky s kosmetikou GS.


40 komentářů:

  1. Outfit s bílou sukní se mi líbí nejvíc :-) a ať už bys stála u kontejneru, pořád bude převládat tvá krása <3

    OdpovědětVymazat
  2. krásné, s jeanamy se mi to líbí o chlup víc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Sama bych si k tomu vybrala ty kalhoty, protože sukně nějak nenosím a jsou mi pohodlnější no. Ale s tou sukní se mi to líbí asi víc. No ty jsi nádherná a fotky taky pěkné.:) New Yorker moc nemusim a taky se mu spíš vyhejbám, ale občas z nudy tam zajdu, když mám čas a nemám co dělat a dá se tam najít i něco hezkýho a v super slevách no.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Obě dvě kombinace jsou super a prostředí si vybrala také skvěle :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Kristýnko tahle sladká růžová mi k tobě strašně pasuje! Dělá tě ještě jemnější než jsi" Princezna!! :))*

    OdpovědětVymazat
  6. Oba dva outfity jsou boží :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. krásne sú obidva outfity :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Rozhodně ten s jeanamy, lépe to ladí :) Miluju tyhle sladké doll outfity!!

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten outfit vypadá naprosto úžasně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Stou sukní se mi to líbí víc:) jsi krásna:)

    OdpovědětVymazat
  11. ten top je uplne bozskyy!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovědětVymazat
  12. Se sukni je to hodně velká paráda ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Top věci! :) si krásná :)) ať tě nemoc brzy přejde! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Z angíny si nic nedělej, já jsem teď jednu "menší" přechodila. :D V NewYorkeru nakupuji snad nejvíce ze všech obchodů, vždy tam narazím na super kousky, za super ceny. :-) Obě verze outfitu se mi líbí, ten top je rozkošný! ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Velice se mi líbí sukně, je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  16. Fotky jsou krásné i oba outfity se mi líbí, ten top je moc hezký :). Tak ať se brzy uzdravíš
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Ten so sukňou sa mi páči viac, každopádne obe sú nádherné a sladké ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji, holky, za milé komentáře, jste skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Naprosto dokonalý..:) Outfit, tak i fotky.. Moc se mi to líbí !!

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera, dlouho jsem neviděla na žádném blogu hezčí outfit :)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné! Ta sukně je překrásná :) Brzy se uzdrav! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Top mám taky. Miluju ho. A tobě strašně sluší. :)
    O něco víc se mi líbí se sukní, ale i ten druhý je super.
    Já tento top beru k černým kraťasům, taky ze slev z NY. :D

    OdpovědětVymazat
  23. Jsi krásná! Líbí se mi oba outfity!

    OdpovědětVymazat
  24. To je tak krásne dievčenské! So sukňou aj džínami, skvelé oboje.:-) Ten top je dokonalý (určite ťa neprekvapí, že sa mi vééľmi páči;-) a tebe nádherne pristane!
    P.S.: A krásny rúž ružový!♥

    OdpovědětVymazat
  25. Oba outfity sú úžasné, neviem sa rozhodnúť, ktorí je lepší. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  26. Tie rifle sú ti na spodku veľké, takto veľmi "skinny" nie sú. Ja by som si ich teda určite odstrihla a zúžila. :) Nič v zlom...

    OdpovědětVymazat
  27. Oba outfity jsou skvělé! Mě se asi více líbí ten druhý,ale sukně z 1. je krásná:)
    http://www.enarastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Ty jsi snad krásnější a krásnější.. sluší ti to oboje, ten se sukní je ale top ♥

    OdpovědětVymazat
  29. NY moc rada nemám ale ten top je krásny ! a rovnako aj outfity :))

    OdpovědětVymazat
  30. Ten top je božíí! Celkově jsem se teď v létě do těchto crop topů zamilovala. Kombinace se sukní je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  31. krásné outfity oba :) já tet na leto croptopy miluju

    OdpovědětVymazat
  32. Dobry den, chvalim plet, liceni, to se mi libi moc. Co se mi vubec nelibi jsou bile lodicky, obecne bile boty ( krome snad tenisek) jsou priserne. Co zkusit nude odstin? Veronika

    OdpovědětVymazat
  33. Wow, strašně ti to sluší ! :) Croptop je úžasnej !! :)
    Ráda bych tě pozvala na Giveaway ! :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/2014/08/giveaway-za-3000-shlednuti.html

    OdpovědětVymazat
  34. Víc se mi líbí ten outfit s pasovou sukní :) Zdá se mi to víc elegantní, ale i tak obdivuji ten druhý, protože miluju lodičky a k úzkým džínám vypadají luxusně! :) Jestli jsi taky takový blázen do lodiček měla bys rozhodně juknout na www.answear.cz já si tam teď koupila několik párů a jsou perfektní -pohodlné, krásné a ještě byly za skvělou cenu, když mají teď výprodej :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ooh páni, máš úplně boží blog, styl, všechno! Moc se mi tu líbí) Hned jsem se dala mezi pravidelné čtenáře! Těším se na další články!

    OdpovědětVymazat
  36. Rozhodně je to lepší se sukní, ty džíny ti nesedí úplně tak, jak by měly. Aspon mi to tak přijde, na koncích určitě nejsou úplně skinny. Puntíkaté tričko je ovšem skvělé, i doplnky a prostředí fotek :)

    OdpovědětVymazat
  37. V tý sukni jsi jak princezna :)

    www.pigavo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ta kombinace se sukní je super!!
    A jinak máš moc pěkné fotky, články i tipy :))

    www.sonastorova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  39. nemůžu se rozhodnout úplně stoprocentně, protože oba outfity jsou skvělé, ale skinny jsou mému srdci blíž :) ta sukně je každopádně také krásná!

    OdpovědětVymazat