neděle 28. září 2014

Školní outfit

Hezkou slunnou neděli vám všem u počítačových a mobilních obrazovek!

Dnes vám ukáži můj obyčejný školní outfit. Většinou se tu objevují elegantní kousky s podpatky, dnes mě tedy uvidíte trošku jinak, v Converskách. Na fotkách to nevypadá úplně nejlépe, podpatky jsou podpatky, ale školní pohodlí je důležité, že? Slyšeli jste někdy pojem 'ustřelený kecky'? Ne? Tak to jsem tedy já, právě na těchto fotkách ;-) V závěru článku uvidíte stručný obsah mé školní kabelky a povídání o tom, co nejraději svačím.


Na sobě mám bundičku z Takka, kterou nosím moc ráda, protože se mi moc dobře kombinuje skoro se vším. Tmavě modré kalhoty z NY také ráno vytahuji ze skříně s pocitem, že mi opravdu sedí, jsou moc pohodlné. Bílé basic triko, obyčejný pásek a nějaký pěkný náhrdelník (tento je z Takka), to vše mi úplně stačí. Svačinu ráno rychle naházím do černé kabelky z KikiRiki a je to.

K líčení teď skoro denně používám paletku Iconic 3 od Makeup Revolution a používám z ní jen ty matné stíny. Cítím se v nich nejlépe. Nanesu je jen blendícím štětcem, nahodím řasenku, makeup,.. zajímalo by vás mé běžné denní líčení? Kompletní postup?


Co se mých svačin týká, jsem lenoch a málokdy se přemůžu k tomu, abych si večer udělala nějaký salát nebo kuskus. To si raději do krabičky hodím trojúhelníček taveného sýra, rajče a v pekárně si koupím čerstvé celozrnné pečivo. Když už ale salát, tak rukolu. Tu miluji nadevše a spolu s rajčaty, olivovým olejem, polníčkem a parmezánem je ta nejlepší svačina! 

Má milovaná krabička neladí s lahví, obojí s sebou tahám skoro denně. Ledovou kávu si koupím, když už mám třeba (čtvrteční) krizi, jinak ji nevyhledávám. Dále musím mít po ruce krém na ruce, mini deodorant/vůni a lesk na rty, jelení lůj, diář.


Má rána jsou hektická, věčně nestíhám a pospíchám. Jaké jsou vaše ranní rituály? Co nejraději svačíte?

V dalším článku se můžete těšit na novinky z posledního týdne, se kterými souvisí i to, že mě konečně můžete začít sledovat na INSTAGRAMU jako @kristine_mysecret !

Mějte se krásně a já se budu těšit na komentáře!
K.

P.S.: Nezapomeňte na soutěž o nové rtěnky Al Bacio!



38 komentářů:

  1. Jsi kočka ve všem! :-) Moje svačiny jsou jak kdy, buď banánuju, nebo mám něco víc, podle toho, jak mám pauzy a jak jsou dlouhý. :-/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit vypadá moc pěkně a určitě by se mi líbil článek s tvým líčením :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi nádherná :) S tím kafem, nejlepší!

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalý článek :-) Strašně Ti to sluší Týnko :)! Jen pozor na tu láhev, já měla stejnou, dnes jsem ji vyhodila, protože si mi už podruhé vylila naprosto celá do tašky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji děkuji <3 A to jsi mě teda nepotěšila, také se toho budu bát! :-D Dám si pozor ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. nahodou ti to pristane :-) si perfektny perfekcionistický typ :-) a clanok o makeup postupe by urcite potesil :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek, líbil se mi, i když už dávno nejsem školou povinná, ale ráda jsem zavzpomínala.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Ti to sluší, ta bunda je skvělá, vůbec nevypadá jako z Takka :D

    Můj ranní rituál je vždy káva, bez ní by to nešlo :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že ti conversky moc sluší! :-) Já mám většinou nějakou tyčinku a jogurt :-))

    Měj se :)
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  10. Hrozně ti to sluší, to sáčko mám taky a je supr.

    OdpovědětVymazat
  11. outfit je veľmi pekný a mne sa to páči aj s converskami :) a veľmi sa mi páči aj líčenie!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tá bundička je fakt super. Dúfam, že v obchodoch je ešte stále. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle je náhodou supr outfit! Sama chodím hodně podobně oblékaná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty fotky jsou hodně povedený, ta první je skvělá! Kdo tě fotí? Máš vždy tak krásné fotky :-) Ta bunda se mi moc líbí a určitě hlasuji pro postup na líčení, na tohle já moc nejsem, postup by se hodil :-). Já na svačiny tahám podobnou krabičku, takže hlavně aby se mi sváča vešla :D, buď pečivo, nebo racio chleba, šunku, zeleninu, ovoce, co je zrovna doma :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! Fotí mě skvělej Jablonecko-Libereckej fotograf Filip, jeho web je zde: foto.qak.cz

      Vymazat
    2. nabudúce trochu menej úprav, lebo z pár z nich to priam kričí, že to nie je prirodzené ;)

      Vymazat
  15. na tej fotke s kelimkom si uplne megakrasna <3!!

    OdpovědětVymazat
  16. to je moc hezký článek a outfit ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  17. fotky jsou moc hezký, sluší ti to i bez podpatků :)

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou skvělý fotky! Snad nejlepší za poslední dobu (a to je co říct, protože všechny tu máš krásný).
    Moje rána ale hektická nejsou nikdy, kdybych si nemohla v klidu vychutnat snídani, měla bych špatnej celej den - takže vstávám vždycky s předstihem - ať už v 5 nebo třeba 9 :D

    OdpovědětVymazat
  19. To jsou nádherné fotky a skvělý článek!:) strašně ti to sekne!

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné fotky! Já svačím asi nejčastěji kousek pečiva a vždycky nějaké ovoce nebo zeleninu :) A úplně ideální je domácí buchta! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Máš vždycky krásné fotky :)! Já ráno snídám většinou ovesnou kaši nebo smoothie. Nejím totiž pečivo, a tohle mě dost zasytí, takže nemusím nosit svačiny. Ikdyž je pravda, že já nemám vždycky školu ráno :)

    OdpovědětVymazat
  22. moc hezké fotky! já ráno taky nestíhám, ale na snídani si potrpím, bez té bych nevyšla z domu :) nejčastěji si dám řecký jogurt a k tomu třeba banán :)

    OdpovědětVymazat
  23. Naprosto úžasný fotky! Ten školní outfit je dokonalej! Postup běžného denního líčení bych uvítala :). Já nejraději svačím ovoce
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Veľmi pekný a pohodlný outfit, najviac sa mi páči bunda a kabelka. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  26. krásny outfit. pohodlie v škole je nadovšetko! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Na Tvé fotky se nikdy nemůžu vynadívat. Máš je čím dál lepší, první fotka je bezvadná :))

    OdpovědětVymazat
  28. Úžasné fotky! Včera som bola v Takku a hovorila som si, že tam vôbec nič nemajú. Ale táto bundička je parádna.

    SwallowBe

    OdpovědětVymazat
  29. teeeda. neviem či mám napísať krásne fotky alebo krásna modelka. tebe to pristane aj keby si bola na boso:D
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  30. i do školy se stylem, moc se mi outfit líbí :) já potřebuji mít ráno hodně času, nerada jsem ve spěchu, tak si raději přivstanu.

    OdpovědětVymazat
  31. Nevíš, kde takovou láhev zakoupit? A dá se do toho nalít horký čaj? Přece jen plast..

    OdpovědětVymazat
  32. Krásný outfit, moc ti to sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Moc krásný fotky, chválím fotografa! A naprosto tě chápu, že do školy pohodlně!

    OdpovědětVymazat