čtvrtek 6. listopadu 2014

Nakoupeno na Ebay - kosmetické štětce, hodinky, náhrdelník...

Hezký čtvrtek!

Dnes jsem původně článek neplánovala, ale měla bych černé svědomí a výčitky, že jsem vás o tento ošidila, protože ty další už mám rozvržené a budou se týkat úplně jiných věcí ;-) Dnes bych vás ráda seznámila s mými nákupy na Ebay. Byly to jedny z prvních věcí, které mi z této stránky přišly a myslím, že jak pro mne tak i pro vás to budou cenné informace a zajímavé zkušenosti, protože předchozí článek na toto téma měl rekordní sledovanost. V dnešním článku vám představím kompletní sadu štětců, kosmetickou taštičku, hodinky, náhrdelník a nakonec masku na černé tečky.


Na úvod začnu štětci. Ty jsem objednávala za 230,- z tohoto odkazu. Přišly klasicky za 3 týdny a v balení jich bylo celkem 10. Na výběr máte možnost z jiných variant, například bílé se zlatým nebo stříbrným kováním. Objednávala jsem je primárně kamarádce, která potřebovala něco na tvářenku, purd a oči a pár z nich jsem si nechala a otestovala je.

Kvalitou jsou uspokojivé, ale rozhodně to není nic extra. Štětce mírně pelichají, a některé jsou řídké, třeba štětec na makeup je kvůli tomu nepoužitelný. Každopádně někoho, kdo se štětci začíná, je to určitě super a já osobně jsem si oblíbila štětce na oči, ty mi vyhovují moc :-)


Velký štětec má vždy k sobě věrnou kopii ve verzi na oční stíny. Mé štětce jsou bez potisku.


Jak jsem se zmiňovala výše, do štětce na makeup se prostě vyplatí investovat, s tím od PLH už jsem přes rok každodenního používání spokojená.


1. Plochý flat top na makeup, ale nepoužitelný. (vidím to tak stěží na pudr a i ten malý je na nic)


2. Štětec na bronzer/tvářenku - ten je super jak ve velké, tak i v malé verzi - ta je perfektní na pěkné vystínování oka a zvýraznění oblouku.


3. Tvářenka/bronzer, nemám mu co vytknout, je super, i jako blendící štětec v mini provedení.


4. Zkosený štětec, bronzer/tvářenka. Opět super, ale vidíte že jsou skoro všechny štětce totožné.


5. Poslední - zkosený flat top, pro který nenajdu využitý, zbytečný.


Od štětců se přesunu k bižuterii - náhrdelníku. Ten mi ve schránce přistál už po 14 dnech po objednání, kupovala jsem to tady a stál 60,-. Za tu cenu je to skvělý kup, náhrdelník je bez jediné vady a nemám mu ani po stránce kvality co vytknout, je srovnatelný s řetězci, které podobné kousky prodávají několika násobně dráž.


Hodinky Geneva, které na Ebay pořídíte za 90,-. Kupovala jsem je tady. Došly za měsíc, jsou lehce poškrábané, a musela jsem si zkracovat pásek. Zvládla jsem to doma s kleštěmi, ale stálo mě to pěkné úsilí. Kupovala jsem je pro to, abych jimi mohla doplnit outfity a jako náhradu za nějaké kvalitní, které si pořídím časem. Je v nich baterie a zatím běží přesně :-)


Černé tečky, kapitola sama o sobě. Přála bych si, aby v dnešní pokročilé době někdo vymyslel něco, co by vám z nosu vytáhlo úplně všechno! O těchto jsem četla v diskuzích, že fungují, na mně ale tedy ne. Rozpůjčuji je kamarádkám a uvidím, co na to řeknou ony, ale šance jim nedávám.

V balení jich bylo 7 a stály 30,-. kupované zde.


Nakonec jsem neodolala sladké, růžové kosmetické taštičce, do které překvapivě vměstnám to nejdůležitější, vejdou se mi do ní i štětce. Je super, jsme skvělí parťáci na cesty!

Kupovaná z odkazu, který již nefunguje, stejné ale třeba zde.


Asi jste si všimli, že kvalita fotek není ohromující. Některé z nich jsem dofocovala večer, při umělém osvětlení. Snad mi to prominete. Napište mi, jaké jsou vaše TOP tipy na nákupy na Ebay a to, jestli jsem vás dnešním článkem inspirovala k nákupu!

Budu se těšit na komentáře a přeji hezký večer <3 K.

22 komentářů:

  1. Štetce, hodinky aj masku mám tiež :) Milujem nákupy na ebay..najmä bižutériu :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
  2. Štetce by som si určite objednala, sú ako zadarmo....

    OdpovědětVymazat
  3. Super nakupy, ja ebay taky propadla. Nejradeji tam nakupuju doplnky nebo ruzny papirnicky vecicky:) Mam odtamtad i radoby Real techniques stetec a na to, ze byl asi za 50 Kc mu nemuzu nic vytknout.
    Travel notes

    OdpovědětVymazat
  4. tie štetce vyzerajú fajnovo :3

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Štětce na ebay objednávám často, jsou parádní a navíc skoro zadarmo:)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  6. Už si konečne tie štetce musím objednať. Vyzerajú výborne a ja aj verím, že výborné sú :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. mám ty štětce a miluju je! obvzlášt ten na makeup! od PLH už vůbec nepoužívám, protože tenhle mi prostě vyhovuje mnohem víc :D a hlavně mě se flat a round top od peti vyklaj, tyhlecty vůbec a ani nepelichají, za mě prostě perfektní kup :)

    OdpovědětVymazat
  9. Okolo týchto (a ďalších sto obdobných) chodím na ebay už celkom dlhú dobu a ako tak pozerám, asi sa veľmi neoplatia, aj keď sú za dobrú cenu. V mojom wishliste mám najmä veci na vyrábanie, ale rada by som si kúpila také to puzdierko na cestovanie. A náhrdelník je úžasný, tie ma vždy dostanú. Nakoniec taštička, ktorá vyzerá malá, ale asi nie je. Ako také to kúzelné vrecúško, ktoré je snáď nekonečné :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, tak štětce (Jessup) mi zrovna nedávno také dorazily, já ty velké používám na pudrové věci, na make-up mám od Hakura. A ty menší používám na korektor a nanesení stínů na celé víčko. Taky si myslím, že pro někoho, kdo chce se štětci začít, budou stačit. Ale co se mi na nich líbí je to, že mají opravdu jemné štětiny. Náhrdelníky na Ebay nakupuji velmi ráda, nejraději bych to tam vykoupila :-D http://veronikamarsikova.blogspot.cz/search/label/Ebay tři z nich mám tu. A hrozně se těším až mi přijde tenhle http://www.ebay.com/itm/151270291407?_trksid=p2060778.m2749.l2648&var=450352787521&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT, viděla jsem ten samý v Orsay za 550,- :-O Hodinky jsem si také kupovala, ty samé, ale stříbrné a s kamínkama a jsou fajn, ale zkrátit jsem si je tedy nechala, to bych asi sama nezvládla, ani nevím jak na to, takže tě obdivuji, že sis to udělala sama. A jestli objevíš něco na černé tečky, co fakt funguje, SEM S TÍM :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Ty masky na černé tečky mi taky vůbec nevyhovovaly, přišly mi hrozné, použila jsem je dvakrát a stačilo :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak už bych se také mohla naučit nakupovat na ebay! :D Ten náhrdelník je překrásný :)

    OdpovědětVymazat
  13. Náhrdelník a růžová taštička mě zaujaly nejvíc :) I štětce vypadají pěkně
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  14. Štetce som si tam objednávala aj ja a dokonca niekoľko krát a robila som na ne aj recenzie na blogu kedysi. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tu bižu jsem tam dříve také moc ráda nakupovala. A máš pravdu, že vypadají téměř totožně jako jiné, několikanásobně dražší z běžných oděvních řetězců... Na pohled super, ale co se týče výdrže byla cena opravdu odpovídající. Hrozně rychle reznou, černají nebo se odlepují kamínky... Tuším, že používají nejlevnější možnou variantu materiálu/podkladu a nebo nástřiku nu... Za tu částku ale udělají hodně parády. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty masky na černé tečky mám taky, naštěstí mně šly objednat jenom 3 asi za dvacku, tak toho tolik nelituju, protože na mně taky nefungují :/
    O štětcích slyším už asi pomilionté, no já používám akorát na pudr, na tvářenku a pak mám tři štětce na oči, víc nepotřebuji. Takže těch 10 by pro mě bylo docela zbytečných. Náhrdelníky ovšem z ebay objednávám moc moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty štětce jsou super, i když já si vystačím se 4 :) Ten náhrdelník - pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  18. rozmýšľam nad kúpou štetcov cez ebay a táto recenzia sa mi naozaj hodí! som rada, že som ťa našla a prečítala si tento článok! :).
    inak hodinky za 3 dolláre som si z ebay objednala tiež a som s nimi nesmierne spokojná... za tú cenu sú perfektné! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  19. Je Kejmy, a já te zrovna vcera potkala v Liberci, to je náhoda ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Vzhledově stejné štětce jsem si objednávala z Aliexpressu, ale kvalitou asi stejné nejsou, nemám problémy s vypadáváním ani s řídkostí. Jsem s nimi maximálně spokojená. Bižuterii si ráda objednávám, protože mi běžně v obchodech přijde dosti předražená. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ty štětce musí být moje! :)

    OdpovědětVymazat