neděle 16. listopadu 2014

Týden a novinky v článku

Hezkou pohodovou neděli přeji!

...i když mám pocit, že je teprve sobota. Pochmurná a zamračená. Všude panuje první panika z Vánoc, tma nás obléhá čím dál tím dřív a já ani nevím, jestli tohle chci. Vánoce v půlce Listopadu?! No, myslím, že je čas na relax, zrovna jsem dokoukala Velkého Gatsbyho, po té, co jsem dočetla knihu. Musím říci, že ani jedno nakonec nesplnilo má očekávání. Večer je zase čas na sport, který nerada poslední dobou zanedbávám. Dnes se chystáme na kruhový trénink a dáme si pořádně do těla. Jo, a asi bych tedy měla začít přemýšlet nad dárky pod stromeček :o)

Můj oblíbený nedělní článek o tom, co je nového, vás samozřejmě dnes nemine. Přibylo mi pár radostí a drobností, se kterými se chci s vámi podělit a na konci článku vás poprosím o radu - pomůžete mi vybrat dokonalý diář na další rok?


Nově si ve sprše užívám s novou řadou v péči o vlasy od Dove. A tedy, zdá se být skvělá, hlavně olejíček v krásném skleněném flakónku. Tak a teď schválně, jestli bude lepší než můj Matrix!


...nové přírůstky na mou lakovací poličku z modeláže. Laky CND Vinylux asi budou stát za povšimnutí. Máte s nimi zkušenosti? ;-)

A když už jsme u toho lakování, i ke mě se dostala tahle sada od Sally Hansen, přiletěla s Markétkou až z Ameriky. Už ji s maminkou poctivě zkoušíme a podrobujeme ji přísným testům, jak si asi povede s krátkými a lámavými nehty? Zatočí s nimi? Pomůže? Za nějaký čas chystám pořádný článek, jestli opravdu stojí za to!


 Mám tu první vánoční nadílku z dílny The Body Shop, kterému děkuji za milé a voňavé překvápko. Mají pěkné vánoční sady a ty krémy na ruce, to byste měli cítit! Když půjdete v Palladiu kolem, běžte si k nim přivonět ;-)


První vlaštovka z Ebay, čekám na vlnu dalších, musela jsem podzimní šatník doplnit třeba o cammel klobouk a nebo o tuhle modrou krásku, s níž mám konečně modrý plesový komplet!


A co dále v mém podzimním šatníku nesmí chybět? Přeci skořicová, skořicová kabelka s botami. Ty jsou z Botovo a jak se v nich skvěle chodí a jak skvěle vypadají, budou to asi boty na jednu sezónu. Když ale já takhle pěkné nikde jinde neviděla! Kabelka je z NY, protože tu mou krásnou z H&M nikde neměli. Spokojila jsem se s ní a je moc praktická :-)


A teď jedna velká otázka na vás! 
Máte zkušenosti s Ribbon diáři?
Vyplatí se za tu cenu? Jsou přehledné? Mně se moc líbí, ale nevím, jestli mi budou vyhovovat, budu v nich postrádat české svátky a jména.
Doporučili byste mi nějaký další, přesně takhle hezký a dostupnější diář?
Jaký je ten váš na rok 2015?


Budu vám vděčná za jakékoliv připomínky a inspiraci a těším se na komentáře!
Krásnou pohodovou neděli a pondělí <3




24 komentářů:

  1. Sadu na vlasy od Dove mám taky a jsem na ní teda hodně zvědavá, hlavně na ten olejíček :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten olejíček na vlasy od Dovu mám taky, ale ještě jsem ho nezkoušela. Snad mi taky sedne :-) Co se týče sady na gel-lak, ta mě docelá láká. Sice mám nehty v pohodě, nelámou se mi ani netřepí, ale mám hodně namáhané ruce, tak se mi občas nějaký kousek laku odštípne.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalý diář na rok 2015 hledám taky, taky jsem projížděla ebay, ale přesně jak píšeš, chyběly by mi tam svátky a česká jména. Snad ti někdo poradí v komentářích a já se kdyžtak taky inspiruji :)
    Jsem zvědavá na tvůj názor na tu sadu Sally Hansen, poslední dobou mám taky lámavé nehty a vím, že Petra LovelyHair je s ní hrozně spokojená. Tak jestli se vyplatí investovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. v Body shopu bych hned nakoupila, bohužel mám Prahu trochu z ruky :(

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě napiš recenzi k Dove :))))
    Krásné laky a ta sada ♥.
    Ty boty jsou krásné :) a kabelka boží, koukala jsem na ní.. hnědá je krásná, ale moc by se mi nehodila :(. Chtěla jsem černou, ale pozdě :(, tak třeba jí někde přeci jen doženu :)).
    A diář? :) Dlouho jsem přemýšlela.. Tenhle je krásný!♥ Ale vlastně ani nevím, jak vypadá uvnitř a ano, ty svátky. :( Blogerky byly ulítlé na ten z Lidlu za 100,- ve skutečnosti žádná sláva. Chtěla jsem z Ebaye, ale podle mě zbytečné to objednávat, nakonec jsem se rozhodla pro typický hezký z Albi :), ale nakonec mi bylo řečeno, že si nemám pořizovat, že bude pod stromečkem, takže dilema vyřešeno, tak se nechám překvapit, ale tuším :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Albi je klasika, a mají ho všichni! I když dneska jsem tedy objevila další, krásné, s růžovými obaly, tak to bych si nakonec také asi vybrala :-) Děkuji za komentář!

      Vymazat
  6. S Ribbon diáři zkušenost nemám, ale jako většina blogerek jsem si koupila diář na příští rok v Lidlu. :-D Vyzdobím si ho podle svého a budu s ním spokojená. :-) Jinak jsem doteď používala diáře od Albi.

    OdpovědětVymazat
  7. Diáře vypadají fakt super, já teda mám Filofax a u toho chci i zůstat, tam mi nechybí vůbec nic a mají i hezký design :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten diář vypadá vážně skvěle, zkušenost s ním ale nemám, mám diář od Albi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Diář vypadá krásně, myslím, že tento typ neznám. Já jsem dostala od kamarádky z Albi :). Boty i kabelka se mi líbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Diár vyzerá super, ja už tretí rok používam Filofax, ktorý som dostala na promócie a nemôžem sa sťažovať. Jednoducho si vždy pred koncom roka dokúpim náplň na ďalší rok. Na to, že ho tri roky ťahám v kabelke vyzerá stále ako nový. Je to síce trochu investícia, ale zas na roky :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Diáře vypadají esteticky moc hezky :). Jinak jsem zvědavá na sadu SH, ty úlovky z The body shop vypadají krásně voňavě :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ďalšia pastva pre oči :) Na recenziu na Dove som veľmi zvedavá, laky vyzerajú skvele a hon na nový diár začal aj u mňa... Mám pocit , že každým rokom je ten výber horší a horší :( Tiež som uvažovala nad nejakým z ebay majú super výber, ale určite by mi tam chýbali naše sviatky a hlavne mená ... Uvidím ako to nakoniec dopadne :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  13. Nejraději mám diáře od českého papírnictví Papelote. :) Letos mají fakt povedené, hezké a elegantní kousky. :) Už jeden vlastním a ségře jsem ho pořídila k Vánocům. Ale byl to boj vybrat si :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné věcičky jsi si nakoupila :) diář mám Filofax, červený a je skvělý :) hlavně se neokouká a všichni mi ho pořád chválí, mám tam náplně na dva roky, takže když zapomenu koupit náplň přes shon okolo svátků, tak se nic neděje :) jinak jsem se tě chtěla optat na kolik tě vyšla ta sada sally hansen, mám ted totiž kamaráda v Americe a přemýšlím zda říct o koupi jemu, či si jí objednat přes ebay :) díky moc za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No abych rekla pravdu, tak se asi nevyplatí ani jedno. Navíc na Ebay to musíš objednat pres nějakého zahraničního zprostředkovatele, protože ty sady nezasilaji do Cech. Takže si priplatis za tuhle sluzbu a za redukci na zásuvku, cca 250 v elektru. No a v Americe me to vyšlo na 2000, protože se k ceně počítá ještě daň a taky ta redukce, plus nemáš český návod, ale to je malickost. Takže ted zvážit, jestli ji raději nekoupit v DM za tech 1800 s uplatnenim slev a s tím, ze už nic dalšího nepotrebujes :-)

      Vymazat
  15. V DM je za 1800,- myslela jsem že 3000,-. Jinak děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3000 stoji normálně, s uplatněním slev to vyjde takhle ;-)

      Vymazat
  16. Diare neznam, ale vypadaji moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem zvědavá na tvou recenzi gel laku od SH, já teď sehnala výhodně Shellac, takže ho taky testuji.

    OdpovědětVymazat
  18. tá hnedá kabelka je úplne dokonalá:) diáre nepoznám, ale milujem diáre a už mám aj kúpený na rok 2014:)
    Hello From the Edge

    OdpovědětVymazat
  19. ta vánoční kolekce od Body Shopu vypadá skvěle :)) Ribbon diář vypadá krásně, stejně jako všechny jejich produkty, ale asi bych do něj nešla, nevím, přijde mi dost malinký :/

    OdpovědětVymazat