neděle 23. srpna 2015

Fotky v kavárně s novinkou od Aceru + Jak jsem testovala hybridní 'tabletonotebook'

Hezkou pohodovou neděli, mí čtenáři!

Jak si dnešní den užíváte? Já ho trávím v posteli, odpočívám a kurýruji si začínající rýmu. Konečně jsem si tedy i našla čas sepsat tento speciální článek, který mi dá zabrat, to je jisté. Bude to totiž recenze na notebook, a i když myslím, že tomu celkem rozumím, rozhodně to není nic, co dělám často ;-) Chci vám toho hodně povědět, tak snad se mi i povede tomu dát nějakou formu.

Tak tedy, vezmeme to pěkně popořádku. Začátkem prázdnin jsem si užila příjemné odpoledne ve freestyle parku v Praze, kde jsem si mimo jiné vyzkoušela i jízdu na elektro koloběžkách, které jsou super (!!!). Byly nám představeny novinky od Aceru a jako bonus jsem si tedy Acer Aspire Swich 10 E odnesla na vyzkoušení na prázdniny domů.

Ještě než začnu, chtěla bych poděkovat Emtea Bílé kavárně a čajovně za umožnění focení v jejím interiéru, který je krásný, světlý, svěží a pro takovéhle účely naprosto vyhovující. Kdo jste z Liberce, jistě ji znáte, nachází se v Plaze a nabízí neotřelý sortiment čajů a všeho dalšího.

A ještě jedno důležité upozornění - jsem holka blogerka, proto i tak má recenze bude vypadat. Myslím ale, že vy, holky čtenářky, ji takhle podanou oceníte ;-)


Bráním se podobným spolupracím, jako je třeba vyzkoušení si telefonu na 2 týdny, ale tohle bylo jiné, delší, a hlavně přesně na prázdninové dobrodrůžo, což se hodilo, opravdu!

Počítač, nebo tedy tablet, jsem s sebou tahala všude. Je malý, skladný a lehký, takže jsem ho nosila i v kabelce do práce a o obědové pauze jsem sjížděla internet v kavárnách. Navíc mi i často ladil k outfitům, protože bílá je letos in, a i já jsem si jí oblíbila.


To, co je na něm ale nejlepší je nepochybně to, že tablet jde od klávesnice hravě odepnout (spojuje je něco jako magnet) a obrazovka jde tedy používat samostatně jako tablet, společně s klávesnicí jako notebook a při připnutí obrazovky opačně jako stojan při sledování filmů (níže na fotce), což jsem ocenila hlavně v posteli, při sledování Hry o trůny. To bylo díky němu naprosto pohodlné.


Další nedocenitelnou výhodu jsem shledala ve výdrži baterie. Ta byla neskutečná, úplně v pohodě třeba na cestu do auta k moři. Skvělé bylo dále i to, že napájení mělo stejný vstup, jako můj mobilní telefon, takže jeden kabel stačil a hotovo, žádné zbytečné další starosti. Počítač jsem nabíjela vypnutý, a trvalo to docela dlouho, nechávala jsem ho vždy přes noc.

A neskutečně rychle se 'startoval' a vypínal!


Co se práce na samotném počítači týká, tak té jsem na něm moc neudělala. Brouzdání po eshopech, mailování, sledování Youtube, tohle všechno bylo v pohodě, jen články mi na něm prostě psát nešlo. Zaprvé, photoshop jsem na něj ani nezkoušela nahrát, a i samotné psaní mi prostě nevyhovovalo. Jsem zvyklá na velký stolní počítač s velkou klávesnící. Ani vstup na SD kartu neměl (jen na MINI), samotný vstup na USB měl jen jeden, což je pro takovouhle činnost opravdu málo, zvlášť když použijete bezdrátovou myš. A abych nezapomněla, kapacita je 64GB, což není moc, ale na tablet dostačující.

Fotoaparát je průměr úměrný tabletu.


Kdybych to celé měla shrnout, tak mi teď tento variabilní 'hybrid' strašně chybí. A nazvala bych ho 'letním notebookem', to ho dokonale vystihuje. Mám od Aceru již několik let (asi 10? :-D) jejich první notebook, který je strašně těžký, stále je ale ochotný spolupracovat. S ním je život o poznání těžší a komplikovanější, obzvlášť při mém 'stále jsem někde jinde' způsobu života.

Kdybych se nechystala na výšku, při jejímž studiu by mi nebyl nezbytný grafický notebook, a šla třeba na peďák, asi bych si ho klidně i pořídila. Psát bych se na něm naučila a pořídila bych si USB rozdvojku. Na přejíždění mezi Prahou a Jabloncem ideál, na cestování ideál. Teď jen tedy musím sehnat skvělý noťas pro sebe, tedy pro náročného uživatele. Ach, to bude něco. Jen je to dost aktuální, nástup se mi blíží.

 Jeho cena se pohybuje kolem 9000,-.

Na sobě mám skvělou pouzdovou sukni a botky z H&M, krátké tričkoz NY, náhrdelník z ebay. Lak na nehty: EBD Q-LAC.

Jakým počítačům dáváte přednost vy? Jak by se vám líbil tento?

A skočte si do kavárny na čokoládu s ovocem a šlehačkou, den hned bude o poznání lepší!

18 komentářů:

  1. Mám tablet, notebook a aj stolový pc. Najlepšie sa mi však robí s notebookom, tablet mám skôr na prezeranie si e-shopov, pekných obrázkov, či na počúvanie hudby. Na tomto sa mi páči rýchle zapínanie a vypínanie, tiež že je to taký mix tablet/notebook. Inak super obrázky! :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tablet je opravdu super na prezentaci, to máš pravdu!A moc děkuji :-)

      Vymazat
  2. moc pěkně napsané, stručné ale výstižné. moc pěkné fotky, je vidět, že jsi velmi precizní a zase ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky a povedený článek, díky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedený článek a krásné fotky :) Ale ty jsou u tebe vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn článek, moc ti to sluší. Můžu se zeptat, kolik ta sukně stála? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář, a sukně stála 240,-. Chystám s ní samostatný článek s několika variantami nošení :-)

      Vymazat
    2. Děkuji moc za komentář, a sukně stála 240,-. Chystám s ní samostatný článek s několika variantami nošení :-)

      Vymazat
    3. Tak tu bych brala všema deseti :) na článek se těším!

      Vymazat
    4. Tak ber, mají ji ještě v černé a v pruhované černo-bílé ;-)

      Vymazat
  6. Ty fotky jsou nádherné :)! Máš nádherný top :)! Co se týče notebooku, vypadá úžasně, i když je asi vhodnější jak píšeš, pro pajdáky apod. :) Mně se ale líbí, má pěkný design :) Já mám raději teda notebooky :). Ale na VŠ používám malý netbook :) Abych stíhala zápisy, takže pro školu jsou lepší ty menší, pokud teda zrovna nejsi na grafické ;)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný článek, fotky, outfit a hlavně ty, jsi fakt dokonalááá! S recenzí Aceru souhlasím, jen mi trošku vadilo, že je dost těžký oproti Apple, na který jsem zvyklá.

    OdpovědětVymazat
  8. Aká si krásna a máš fakt nádherné oči! A fotky sa veĽmi vydarili :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bude dnes clanek? A fotky mas krasne, precizni..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za pochvalu a článek dnes bohužel nebude, ale mrkni na fb, je tam ochutnávka ;-)

      Vymazat