středa 4. listopadu 2015

Novinkománie

Hezkou středu, milí čtenáři!

Jsem v jednom vysokoškolském shonu a moc mě drásá, že neumím narýsovat oskulační kružnici. Geometrie je momentálně mou noční můrou a to ještě takovou celkem pohodovou, protože až se začnu učit matiku a nějaké matice, no, to teprve přijde to pravé matematické peklo!

Dnes bych vám ale ráda ukázala pár novinek, které se ke mě v říjnu dostaly. A o víkendu si doma nafotím další várku, ve které je toho opět spousty, takže další novinkománie je už zase na dohled. Před ní ale čekejte několik reportů z akcí, kterých mě čeká fůra a na které se moc těším!


Balíček od Rimmelu s kupou novinek mi dorazil už před nějakým časem. Obsahuje nové, tedy spíše inovativní makeupy Match Perfection, hned ve 3 odstínech (takže mám takový pocit, že se o ně podělím i s vámi) a dále bázi pod makeup Fix & Protect. Vše zkouším, ale makeupy od Rimmelu mám moc ráda a tahle řada rozhodně zatím plní má očekávání.


Radox se postaral o zásobu potřebného vybavení do mé koupelny a ani nevíte, jak jsem v naší pražské koupelně uvítala sprchový gel, který má poutko na zavěšení. Geniální!


Botky Novestky jste již viděli. Mrzí mě, že jsem si je v růžovém říjnu neužila více, ale bohužel na ně byla neskutečná zima. Jsou z české dílny, s tradicí, vyrobeny z eko materiáů. Co může být lepšího?


Do rukou se mi na otestování dostala tato kulma na vlasy od značky Remington, která má široký průměr. Přesně takový, kterým mi na focení do Cosma šikovný kadeřník vykouzlil ty nejdokonalejší vlny. Myslím, že ještě není v prodeji a že je to tedy horká novinka. Je výjimečná tím, že je napuštěna arganovým olejem, který by tedy měl vlasy při natáčení rovnou i vyživovat. Jsem z ní nadšená, určitě se těšte na post s ní a s mými dokonalými vlnami! :-)


Víte, že na mě a na Péťu narazíte v novém čísle Harper's Baazar a také Cosma? Focení bylo skvělé a nezapomenutelným zážitkem.


Elnino mi opět zaslalo nějakou kosmetiku na testování. A já jsem moc ráda, protože to, co je přírodní, já miluji a teď aktuálně dost používám. Kosmetiku Frais Monde už poctivě testuji! A tedy nejen ji, doma mám přírodní dekorativky na testování spousty.


V H&M jsem si koupila černé botky na podzim, které jsem potřebovala jako sůl. Pak v rámci nákupů Ona dnes ještě béžový klobouk z C&A, který vám brzy představím v nějakém outfitu.


A nakonec má největší radost měsíce října - nový notebook! Je to Acer, je božský! V nějakém dalším článku se o něm rozepíši více.


Nestíhám, letím na cvičení! Mějte se krásně, pusu K <3

12 komentářů:

  1. Super novinky, Match Perfection od Rimmelu aktualne poizivam a mam ho moc rada, takze o tehle inovovane verzi take premyslim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné novinky. sprcháč s poutkem je skvělý nápad, jen pořád přemýšlím, kam bych ho pověsila v mojí mini sprše. S Acerem přeju hodně štěstí, mě odešel po čtyřech letech, prý je to tak běžné u této značky

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je množstvo krásny noviniek a krásnych topánok! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi podzimní botky i kosmetické novinky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Z té oskulační kružnice si nic nedělje, já bych ji také nedala. :) Hlavně, že botky jsou super! :))))
    Já zase miluju detektivky, pořád ležím v knihách a uvařím si sotva čaj.

    https://bookwormsimiblog.wordpress.com/2015/11/05/detektivni-top-5/

    OdpovědětVymazat
  6. Tooolik novinek :O :). Ta kulma mě dost zaujala, nedokážu si představit, jak to může být "napuštěné". Zní to lákavě :). A klobouček je taky moc krásný, sháním ten svůj vysněný, ale když už by se mi líbila barva - nejlépe vínovo-černý, tak mi to připomíná obyčejný "koberec", tak uvidíme, jestli něco objevím, tenhle je krásný! :) A s Acerem ti přeji lepší zkušenosti, než mám já. Já ho i během záruční doby reklamovala třikrát a to stál více než 20 tisíc a dost mě to mrzí, když si ty penízky člověk našetří, teď už bych šla úplně do jiných značek.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kulma - vše ukáži v článku a vysvětlím :-) Já měla předchozí notebook 12 let a byl to také acer, sloužil dobře :-)

      Vymazat
  7. v Harper's Bazaaru jsem Tě viděla a měla jsem z Tebe velkou radost :) ten klobouček je pěkný, vždycky jsem po někakém toužila, ale nevím, zda se ke mně hodí :/ jsem zvědavá na článek o notebooku, protože už mi ten můj dosluhuje a stále nevím, po čem sáhnout :(

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se mi líbí ta kulma, něco takového bych ráda vyzkoušela. :) Na fotce v časáku ti to moc sluší, víc než Pétě :D
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  9. vyzera to krasne, topanky, klobuk uplne najviac :)

    http://7bluedots.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat