úterý 22. prosince 2015

Předvánoční radosti + mé skromné tipy na dárky

Krásné úterý!

Dnes mám pro vás nachystanou pořádnou nálož fotek, které na své publikování čekají už pěkně dlouho. Jsou mezi nimi ale i ty, které jsou úplně čerstvé. Většinou jsou to vánoční kazety, péefka, dárečky, novinky, kosmetika, tak pojďme na to! 


The Body Shop a jeho vánoční limitky. Letos je to zmrzlá švestka, která je naprosto báječná. Myslím, že podobný balíček potěší úplně každou, zvlášť, když jeho obsah je tak voňavý a bez chemie. Na fotce je krém na ruce (TBS má nejlepší a nejlehčí krémy na ruce!), tělové máslo, balzámek na rty, šumivka do koupele.


Překvapením, jedním z prvních, byla tato dokonalá kazetka k balení dárků, která mi padla do noty. Totiž, letos na shánění těchto drobností nemám čas. Moc moc za ni děkuji, Stáňo <3


Dárek pro bráchu, který je už velký chlap! Moc si holící strojek přál, takže jsem si jistá, že bude mít velkou radost. Tento je pro začátečníky - Braun Series 3.


Dáreček od Cosmopolitanu, který mě také moc potěšil! Děkuji děkuji moc! <3 Hlavně sladký flakónek s nějakým třpytivým sprejem, ten je <3


Rimmel také před Vánoci na poslední chvíli posílal další novinky. Připadá mi, že dělá tolik nových řasenek, že ani není možné je za celý rok otestovat. Ale ty rtěnky, ty mě nadchly. Barvami, vůní, konzistencí. Více v nějakém dalším článku ;-)


Letos jsem propadla vánočním vůním od Yankee Candle. Už nikdy nechci prožívat Vánoce bez nich. Nejlepší je ta perníčková, u které teď nevím, která to je. Ale asi ta Christmas memories, pod ní je lehce pepermintová Candy cane lane. 


Péefka, která mi letos přišla od různých firem, se kterými spolupracuji. Obávám se, že nestihnu odpovědět, tak alespoň takto, DĚKUJI!


Další kazety, které už jsou asi na cestě k vám a nebo v soutěžích teprve budou. Miss Sporty stojí asi kolem 100,-, ta Astor asi trošku víc. Kupovali jste letos beauty kazetky?


A nakonec spreje od got2be, Volumania. Zatím se mi líbí, hlavně svým sladkým obalem :-)


Je tedy pravda, že dárky pro maminku a pro tatínka jsem neukázala. Když, mamka to tu čte, tak mi to odpusťte O:-) Jinak moc všem děkuji, jsem moc ráda, že sem chodíte a komentujete. Vážím si toho! Ještě se zítra ozvu s nějakým lakováním, které tu už také dlouho nebylo. Tak užívejte, já už také začínám!

K<3




22 komentářů:

  1. Krásné fotky, limitka od The Body Shop vypadá perfektně a moc se mi líbí i dárečky od Cosmopolitanu, ta vůně vypadá úžasně :) Krásné Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Limitka od the body shop vypada fantasticky asi se nekde po ni mrknu. Vosky YC take palim, vanocnich vuni mam malo, ale prave palim grapefruit, voni bozsky.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Tu vánoční kolekci The body Shop nutně potřebuji! Hlavně musím vyzkoušet jejich krémy na ruce, když jsou tak skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si letos moc přeju pod stromkem najít aromalampu, tak třeba ji najdu i s nějakými vosky, kdyžtak je hned v lednu dokoupím a taky budu vesele pálit :) Jinak se mi nejvíc líbí ta limitka od Body Shopu, ta vypadá fakt božsky!

    OdpovědětVymazat
  5. To pozadie je skvelé! :D A tohtoročné balíčky Dove sa naozaj vydarili.

    WhatEmaThinks

    OdpovědětVymazat
  6. ty rtěnky vypadají fakt dobře! <3 Krásné Vánoce ti přuju :)

    SWEET CHILLI

    a zvu tě na VÁNOČNÍ GIVEAWAY v hodnotě 6.000,- :)

    OdpovědětVymazat
  7. Samé krásné věci :) Já jsem kosmetické kazety nekupovala, jen vlastně kamarádce jeden takový balíček, který se mi moc líbil.

    OdpovědětVymazat
  8. Super věci. Líbí se mi rtenky i věci na balení dárků. Krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat
  9. Vůbec by mi nevadilo mít všechnu kosmetiku od The Body Shop! :) a zmrzlá švestka vypadá obzvlášť lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Samé krásné věci, nejvíc ta švestková řada od The Body Shop, musí vonět luxusně:-)

    OdpovědětVymazat
  11. prekrásne si to nafotila!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. The Body Shop miluju, ale jejich krémy na ruce jsem zatím nevyzkoušela :) jestliže jsou tak dobré, mrknu po nich při další návštěvě. ta kazetka na balení dárků je skvělá, na tyhle maličkosti já si potrpím. jsem zvědavá na novinky od Rimmelu, na ty si určitě počíhám. měj krásné Vánoce, Kristýnko <3

    OdpovědětVymazat
  13. Ty to máš vždycky tak jezky nafocené, že i když si tyhle věci většinou nekupuju, stejně bych nejradši hned běžela do obchodu .... :D

    OdpovědětVymazat
  14. Strašně se mi líbí to bokeh pozadí na fotkách :D, to jen tak mimochodem. A jinak všechny dárečky vypadají krásně, ten flakónek od Douglasu je šíleně roztomilý ;).

    OdpovědětVymazat