pátek 25. listopadu 2016

Milý Ježíšku, k letošním Vánocům bych si přála...

...pár drobností, které sice nepotřebuji, ale udělaly by mi velikou radost. Myslím, že si je zasloužím, celý rok jsem byla hodná a pilně jsem studovala.


Věc, která by mi udělala největší radost, je skleněná lahev na vodu od značky Labeloo. Potřebuji ji do školy, kam teď nosím plastové lahve, které vždy po čase vypadají opotřebovaně a nedají se ideálně vymývat, navíc do nich ráno nemohu zalévat vařící čaj, který si na ranní přednášky nosím moc ráda. Moc se mi líbí tato z kolekce STARDUST a nebo tato ACTIVE. Nechám na tobě, Ježíšku, která je hezčí.

Teď to vezmu pěkně popořádku. Power banka je věc, o které si asi tak 3x do týdne myslím, že by se mi opravdu hodila. To je vždy, když zoufale potřebuji něco důležitého a mobil nemá šťávu. Stačí mi nějaká malá, obyčejná...

Z techniky bych si také přála sluchátka k telefonu, protože ty mé už ztratily takové gumové kroužky, aby nedřely v uších, a teď mě strašně dřou. Nepotřebuji Happy Plugs, stačí nějaké bílé, opět obyčejné.

Ach, Ježíšku, a už si viděl v parfumériích paletku od theBalm Meet Matte(e) Trimony? Věřím, že jo, protože my máme takovou tradici, ty mi vždy k Vánocům něco od ní nadělíš, pamatuješ? A vy, milé čtenářky, s ní máte zkušenost? Nebo mám sáhnout po jiné paletce od theBalm?

Hřeben Tangle Teezer také potřebuji, i když jeden už nějaký čas vlastím. Bohužel už dosloužil a tak by mi nový udělal službu. Za sebe mohu říci, že je tento hřeben opravdu skvělý, vlasy rozčesává bez toho, aniž by vás tahal, navíc příjemně masíruje i pokožku hlavy. Miluji ho.

Krém s vitamínem E od TheBodyShop už jsem si sama koupila, upss! Nikomu to neříkejte, jo? Prostě jsem tam zavítala na nákup vánočních dárků, měla jsem nějakou slevu, a bylo to. Jsem hrozná, vím to...

No a nakonec tu zbyly parfémy, nebo abych byla přesnější, parfémované vody, také od TheBdyShop z kolekce Elixirs of Nature. Jsou to neobvyklé vůně z celého světa. Vůně se z rostlin získávají metodou 'headspace', vidíte sami, co to znamená, každopádně se rostlinám nic nestane, nepoškodí se. Upřímně vůbec nerozumím tomu, jak je tohle možné, ale budiž. Nejvíc mi voní Sweetenila, už jste je očichaly?



No, Ježíšku, myslím, že máš co dělat. 

Ne, to je samozřejmě vtip. Já budu ráda za cokoliv, jo a tu paletku, tu už jsem si taky koupila sama O:-) Ale to neva, zabalím si ji a nadělím pod stromeček.

A jaká jsou vaše vánoční hmatatelná přání?

14 komentářů:

  1. Paletku od The Balm doporučuji! Na blogu mám na ni podrobnou recenzi, tak jestli budeš chtít, tak na to mrkni :-) Já si letos přeju skoro samou kosmetiku ( prostě maniak) :-D
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tu paletku jen v druhé verzi a bože miluji ji a nepoužívám teď jinou! :-) JInak krásná přání, taková skleněná láhev by se mi také moc líbila. Já bych si moc přála kašmírový svetr, ale nějak nemohu nikde objevit hezký nadčasový střih a ne zas šíleně předražený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, uff, o jsou pálky, v Mangu stojí i více, než můj kabát!

      Vymazat
  3. Ten krém z body shopu by se mi taky hodil! :D TT schvaluji, taky ho mám a nová sluchátka jsou potřeba, mám právě happy plugs a nemůžu si stěžovat:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Zlatý tangle sa aj mne strašne páči a rovnako aj tie sluchátka! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Zlatý Tangle Teezer mám doma aj ja, no jediné, čo ma trošku mrzí je, že moje bezohľadné zaobchádzanie s ním spôsobilo, že ten zlatý povrch sa mi relatívne dosť poškriabal a nevyzerá už tak pekne. Tie sklenené fľaše na vodu sú nádherné, jedna by sa veru zišla aj mne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já asi ani zlatý nepotřebuji, mám cestovní balení se vzorem leoparda a ten zůstal bez škrábnutí, ale z hřebenu jsem ztratila tu přicvakávací část a navíc je celkem špinavý a už nejde umýt...

      Vymazat
  6. Paletka od theBalm je aj mojím tajním prianím, haha :) už dlho ju obkukujem, tak snáď si ju už konečne raz odnesiem :)
    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  7. Potřebuju nový batoh. :D Potom bych chtěla koženou brašnu, kosmetiku od Tony Moly a stativ. :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  8. Skleněná lahev mně velmi zaujala! Krásný list přání.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ty lahve mě zaujaly, asi taky jednu potřebuju.

    OdpovědětVymazat
  10. S hřebenem Tangle Teezer jsem také moc spokojená. Doporučila mi ho kadeřnice a od té doby co ho mám si ho nemůžu vynachválit. A hlavně mi vlasy vydrží krásně rozčesané opravdu dlouho a hned se mi nezacuchají.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak, keď už bude Ježiško taky rozbehnutý s paletkami, rovno môže skočiť aj ku mne :D :) vyzerá úžasne :)

    http://www.ellenya.com/

    OdpovědětVymazat